Bărbații mint mult... femeile mint mult mai bine.

Cel mai bun accesoriu pentru o fată: iubitul ei.

Fiecare femeie, poate, e ca o regină pentru iubitul ei, însă pentru tatăl ei va fi mereu o prințesă!

Ce pot să zic? Eu nu fur inimi, le primesc cadou!

Fata care râde, vorbește mult și pare foarte fericită, este aceeași fată care noaptea adoarme plângând.

Inima unei fete nu se cumpără: ori o cucerești, ori o furi.

Nu te lăsa păcălită de vorbe frumoase, toți știu să le spună!

URĂȘTE-MĂ, că de iubit n-ai fost în stare.

Orice femeie merită să audă un "ești frumoasă" din când în când.

Mă vezi? Sunt fericită! Știi de ce? Pentru că am învățat că fraierii nu mă merită!

Nu fi o femeie care are nevoie de un bărbat... Fii o femeie de care un bărbat are nevoie.

Când o femeie își rujează buzele, este ca și când un soldat își curăță mitraliera.

Bărbații au descoperit focul, dar femeile au descoperit cum să se joace cu el.
Share on Google Plus
    Comentați ca ...
    Comentați folosind Facebook

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu